NiynaiSpeciosaa

D'Owner!

Nurhusnina Norgihan/Architecture Student/I Love UTM


Entries Me Linkies Love


Mine


Credits!

Template: NiynaiSpeciosaa Basecodes: Niynai Niynai
Others:   

segamat for second time

5 April 2013 aku melawat segamat untuk kali kedua .. terase macam di awangan gitu .. g sane sebab nak jumpe buah hati .. happy n sedeh pon ade .. aku sampai sane dalam pukul 11 malam .. nuek yang jemput aku kat terminal .. dari jaoh dah kelihatan kereta dy yg serba putih tu .. hahah .. anyway nice jugak lah walaupon MYVI saje .. at least dy berusaha daripada dok menumpang orang lain :) 

Malam tu jugak dy bawak aku g dataran segamat .. berjumpa ngan member dy yang name lan kot .. lupe lah .. n lepak kat situ dalam pukol 2 pagi lebih .. katenye nak over night tapi kesian kat dy esok kerje .. so balik lah .. then esok nye aku lepu giler kat rumah bersama family dy tanpe nuek cos dy keje .. petang tu mak dy bawak aku g kampung naik2 moto . bhahha . then jumpe lah sedara mara mereka .. ade yang aku kenal .. btw wati pon balik segamat jugak .. 

Malam tu nuek bawak kua jalan2 .. esok balik kuantan ..

Anyway for the first time my darling hantar aku balik kuantan .. nuek bagitau aku .. nak balik kuantan nak naik bas ke nak naik kereta .. of coz lah kereta .. surprise for me dohh .. dy merasmikan kereta dy jalan jaoh ngn hantar aku kat kuantan .. jaoh bukan .. tapi ditemani oleh kawan dy sarep ngn fath :) jumpe sarep yang tak tau keberape kali n fath untuk kedua kali right :) mase perjalanan aku nampak muke nuek yang stress tapi dy still relex .. thengs sayang anta aku :)

its all :) ade lagi nak citer tapi biarlah jangan terlalu umum :) insyallah aku akan datang lagi kalau tak ade pape halangan :) 

tilah kate aku kasar ngn nuek :) sebenarnya itu yang buatkan aku tambah sayang kat dy :)