NiynaiSpeciosaa

D'Owner!

Nurhusnina Norgihan/Architecture Student/I Love UTM


Entries Me Linkies Love


Mine


Credits!

Template: NiynaiSpeciosaa Basecodes: Niynai Niynai
Others:   

R I N D U

waktu jumpa aku harap mase jangan berlalu laju
sebab aku tak nak rindu ku terbit
saat tatap wajah kau buat aku rasa pertama kali jumpa

ingat tak waktu kita jumpa
bergurau senda
waktu tu kau sendiri cakap
aku yang terpenting dalam hidup

bayangkan satu hari nanti
aku tak ada , andainya .
aku harap kau jage seseorg yg bernama wanita .
tapi aku harap wanita itu aku .

sakit tahan rindu
andai rumah kau dekat
aku ingin berlari mendapatkan kau
dan katakan aku RINDU .

setiap bait ayat kau ucap
sentiasa tersemat dihati .
yg terdalam paling dalammm

tak ingin lelaki lain selain kau
yg bernama khairul anuwar .

salam rindu
salam sayang
dariku permatamu :)